"Κι όταν γυρεύεις το θαύμα πρέπει να σπείρεις το αίμα σου στις οκτώ γωνίες των ανέμων...Γιατί το θαύμα δεν είναι πουθενά παρά κυκλοφορεί μέσα στις φλέβες του ανθρώπου"

Γέωργιος Σεφέρης

ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ
ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ :
-Προτάσσουμε τον Πολιτισμό της Αλληλεγγύης απέναντι στη βαρβαρότητα της κερδοσκοπίας.

-Βγάζουμε τον άνθρωπο της "μοναχικής μάζας" από το σκοτάδι της περιθωριοποίησης στο φως της δημιουργίας,της συμμετοχής και της αξιοπρέπειας
.
-Εκφράζουμε τις δημιουργικές κοινωνικές δυνάμεις της χώρας, της νέας γενιάς και όλων όσων επιζητούν την πρόοδο με αξιοπρέπεια και δικαιοσύνη.

-Υπηρετούμε μια προοδευτική πολιτική πρόταση που θέτει στο επίκεντρο της την προστασία του Εθνικού και Δημόσιου συμφέροντος,που προάγει την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας,την κοινωνική δικαιοσύνη,την κοινωνική συνοχή και αλληλεγγύη.
- Δημιουργούμε ένα αποτελεσματικό δίκτυο Αλλη
λεγγύης που αγκαλιάζει τις ευάλωτες κοινωνικά ομάδες και τα άτομα με αναπηρία.
-Εξασφαλίζουμε ένα ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα που αμβλύνει τις κοινωνικές ανισότητες και διασφαλίζει ένα αξιοπρεπές επίπεδο διαβίωσης σε όλους τους πολίτες.

ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΓΙΑΤΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΘΕΛΕΙ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ

Ακούμε όλους εσάς και συνδιαμορφωνουμε μαζί σας νέες καινοτόμες προτάσεις για την Παιδεία, τον Πολιτισμό, την Υγεία,την Κοινωνική Πολιτική,την Ανάπτυξη, θέτοντας πάντα νέους προκλητικούς στόχους
ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ 
ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ
ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ.



Δημοσίευση σχολίου

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP